Візитка школи


флагманУсі ми хочемо жити стабільно і благополучно, бути господарями на своїй планеті, в своїй країні, в рідному місті, тому беремо активну участь у проектах Дніпропетровської ОДА та Головного управлйння освіти та науки ОДА з питань створення передумов для якісної освіти школярів.

Уся навчальна-виховна та науково-методична діяльність школи підпорядкована програмі розвитку школи "ОБРІЇ МАЙБУТНЬОГО".
Це є прогама школи, що розвивається (школи розвитку).В ній назначені стратегічні пріорітети розвитку школи як інноваційнрого закладу випереджаючої освіти для сталого розвитку у продовж 2015-2020 років. Вона спрямована в площину цінностей особистісного розвитку учня школи. Вона забеспечує рівний доступ до якісної освіти кожному учаснику навчально-виховного процесу, сприяє всебічному розвитку особистості дитини та створенню належних умов для розвитку моделі сучасного випускника як соціально активної, життєвокомпетентної конкурентноздатної фізично і морально здорової духовнобагатої особистості, здатної працювати у високотехнологічному інформаційному просторі, критично мислити і змінювати себе і світ.

Програма забеспечує відкритість і варіативність освітньої системи закладу. Вона складається з комплексу науково-методичних, соціальних, виховних та управлінських проектів, що забеспечують потреби суспільства щодо рівня освіти, розвиток науково-інформаційних технологій та упровадження педагогічних інновацій, спрямованих на роботу над науково-методичною проблемою над якою працює заклад: "ВПРОВАДЖЕННЯ ОСВІТНІХ СТРАТЕГІЙ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА В УМОВАХ ФУНКЦІЮВАННЯ НОВІТНЬОГО ЗАКЛАДУ - ШКОЛИ СТАЛОГО РОЗВИТКУ "

З метою створення моделі інноваційного закладу та дієвого управління школою розробляється ще 7 управлінських проектів:
"ГРАНІ ПАРТНЕРСТВА" (співпраці з батьками);
"ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ" (створення належних умов для організаціі науково-дослідної та експериментальної роботи);
"ОСВІТА БЕЗ КОРДОНІВ" (педагогічного парнерства);
"КОМФОРТНЕ ЗАБЕСПЕЧЕННЯ" (створення належних умов для навчання та виховання);
"БІБЛІТЕЧНО-ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕСПЕЧЕННЯ";
"ВІДКРИТИЙ СВІТ" (інформатизація закладу).
«Я У СВІТІ» (реалізація освітніх стратегій соціалізації особистості громадянського суспільства)

Крім вище названих проектів в школі розробляються ще 15 загальношкільних цільових пороектів.

Соцільні проекти та проекти виховної роботи:
"За здоровий спосіб життя" (школа сприяння здоров'ю),
"Не впустити біду" (перевентивне виховання),
"Жити у гармонії зі світом" (громадянське виховання),
"Творча особистість", "Обдарована дитина" (робота з обдарованими дітьми),
"Евріка" (науково-дослідна робота з учнями),
"Виховання у праці і працею" (трудове виховання).
"Обери успішну професію", "Профільне навчання", "Прес-експрес" (проекти профільної та допрофільної підготовки школярів),
"Психологічний супровід навчально-виховного процесу".

Проекти підвищення професійної майстерності та поліпшення кадрового складу вчителів:
"Педагогічний Еверест", "Кадри", "Дослідницько-експериментальна діяльність".

Школа сталого розвитку – це заклад нової, життєтворчої, життєзберігаючою філософії освіти, в основі якої Любов і Істина, тому, усі загальношкільні проекти направлені на побудову школи, як Храму Душі і Розуму.


Освітня діяльність закладу

Освітянська виставкаДиректорка школи Владімірова Л.П. на виставці "Іноватика в освіті" у м. Києві
- Створення ефективно діючого навчального закладу школи розвитку

- Повна загальна середня освіта

- Інформатизація закладу

- Продопевтична профільна освіта

- Профільне навчання (природничо-математичний, філологічний, суспільно-гуманітарний, технологічний напрямки)


- Громадянська освіта і виховання школярів







Наші пріоритети:

  • Проектно-цільовий підхід до управління закладом
  • Особистісно оріентований підхід в управлінський та навчально-виховній діяльності
  • Гармонізація стосунків через учасників навчально-виховного процесу, формування позитивної "Я-концепції" школяра через:
    - упровадження особистісно-оріентованих технологій під час навчально-виховного процесу;
    - упровадження у виховній роботі методики колективної творчої справи;
    - упровадження музейної педагогики;
  • Участь у Всеукраїнському експеріменті із розробки вітчизняної моделі медіаосвіти та створення власної моделі медіаосвіти

сталий розвиток /Files/images/Шлях до школи.JPG


Науково-методична проблема

Функціювання інноваційної моделі новітнього закладу, спрямованої на соціалізацію особистості громадянського суспільства на засадах ціннісних оріентирів та змісту сталого розвитку.


Педагогічний склад школи

У школі працює 62 вчителі.
Нагороджені знаком "Відмінник освіти УРСР" і знаком "Відмінник освіти України" – 17 вчитель.
Нагороджені Грамотами Міністерства освіти – 12 вчителя.
Мають звання:
"Заслужений учитель України" - 1 чоловік.
"Вчитель-методист" – 7 чоловік.
"Старший учитель"– 18 чоловік.

Відомості про учнів школи

У 37 класах навчаються 963 учнів, з них 475 - дівчата.
В трьох 10-11 класах навчається 67 учнів.
У вісімнадцяти 5-9 класах навчається 434 учнів.
В початковій школі в шістнадцяти класах навчаються 462 учнів.
Класів з українською мовою навчання - 20.
Класів з російською мовою навчання - 17.
Класи з профільним навчанням:
10А, 11 - класи з економічним профілем.
10Б - клас з хіиіко-біологічним профілем .
Охоплено гарячим харчуванням - 858, з них 422 - безкоштовно.

Кiлькiсть переглядiв: 13

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.